Cei de la Nestle mi-au confirmat prin intermediul e-mailului ca niciuna dintre capsulele Dolce Gusto nu contine gluten.

Cum majoritatea pliculetelor de capucino si 3in1 de pe piata au in compozitie o sursa de gluten, nici consumatul unui asemenea preparat la un restaurant sau bar nu este tocmai sigur.

Dolce Gusto CappuccinoDolce Gusto Latte MacchiatoDolce Gusto Chococino

Personal, dupa ce am probat diverse bauturi din gama Dolce Gusto, si mi-au placut chiar foarte mult, am decis sa achiztionez si eu un aparat cu care sa la pregatesc la mine acasa. Dupa ce am prospectat piata si am incercat toate espressoarele din gama Krups Dolce Gusto, m-am oprit la Dolce Gusto Circolo (la care am prins la vremea respectiva o promotie super atractiva :-)) de care sunt extrem de multumita. Are intr-adevar, rezervorul un pic mai mic decat cel in forma de robotel (1,3 l fata de 1,5l), insa suportul pe care se pune paharul/ceasca este mult mai stabil. La modelul tip robotel suportul respectiv nu statea fix la niciunul dintre aparatele pe care le-am vazut. De modelul Piccolo nici nu mai vorbesc – maneta de plastic (in locul celei de metal de la modelele anterioare) iti da senzatia ca este pe punctul de a se strica.

In ceea ce priveste sortimentele, favoritele mele sunt:

  • Ciococino  – gust super de ciocolata calda cu lapte
  • Cappuccino – una dintre cele mai gustoase bauturi de acest gen pe care le-am incercat – un gust fin si foarte aromat, fiind in acelasi timp si potrivit de tare
  • Latte Machiato – un pic mai putin aromat decat cappucciono, insa alegerea ideala cand vrei ceva mai soft

Capsulele se gasesc in majoritatea super si hipermarketurilor in cutii de cate 8 doze, la pretul de aproximativ 21 lei/cutie.