Nu ma dau in vant dupa laptele de soia, insa cand a trebuit sa caut o alternativa la laptele normal (din cauza intolerantei la lactoza) m-am orientat catre marca So Good. De ce catre aceasta marca? Pentru ca in primul rand este trecut clar pe ambalaj ca nu contine gluten, si in al doilea rand pentru ca producatorul este Sanitarium, una dintre cele mai importante companii din domeniul alimentar din Australia.

Am inceput cu cel cu aroma de capsuni. Si spre marea mea surpriza – e super! Imi place foarte mult la gust – aduce a shake cu capsuni.

Este printre primele mele optiuni cand mi-e pofta de o gustare dulce. Fiind usor, se poate consuma si seara fara nicio problema.

Eu l-am gasit la magazinul Ki-Life si la magazinele de tip plafar Planteea. Costa in jur de 11-12 lei cutia.

Lapte de soia So Good cu capsuni fara gluten

Detalii lapte de soia So Good cu capsuni fara gluten