Inghetatele Haagen Dazs au mentionati pe eticheta posibilii alergeni, intre care si glutenul.

Momentan am incercat varianta cu vanilie si nuci de macadamia care este super-ultra-mega-delicioasa…yammy … yammy! …😦 dar are si un pret pe masura – eu am luat-o din Cora si paharul de 500 ml costa 33,90 lei.

Dupa ce am lecturat etichetele am vazut ca nici cea cu fructe, nici cea cu ciocolata belgiana nu contin gluten. Sortimentul Dulce de Leche insa contine gluten.

Postez si o poza cu detaliile de la ingrediente pentru sortimentul cu nuci de macadamia unde sunt trecuti ca alergeni: lapte, oua, nuci de macadamia.

Oricum – clar, merita incercata! O recomand din tot sufletul.

Inghetata fara gluten Haagen Dazs cu nuci de macadamia

IIngrediente - Inghetata Haagen Dazs fara gluten cu nuci de macadamia